[香港周圍食] Farewell Tea @ caffè HABITŪ

最近因為學校有太多嘢做, 已經好耐冇同 Best friend 食過飯.
今次出黎同佢食飯, 係因為佢就黎要去日本讀書喇...
咁所以今次我地就去咗一間我地去尖沙咀行街成日都經過,
但又未入過去的餐廳食tea喇 -- caffè HABITŪ.

我地次次經過都會俾餐廳裡面的 decoration 吸引住, 因為好特別.
內面的 decoration 好簡單, 設計有點隨意的.
而且 Menu 好似一份報紙咁, 我同friend就係鍾意咁特別的設計.

我地大約 3:00 p.m 黎到, 唔係好多人, 唔洗等位.

其實我地係有備而黎的, 之前已經係 Openrice search 過有咩好食.

Cappuccino Brulee $45
我地每次 gathering 都會飲咖啡, 今次都唔例外.
Cappuccino Brulee 一黎, 我心諗: 好靚呀!!
同埋好香焦糖味.
飲的時候發現杯面的焦糖係脆脆地的, 配埋滑滑的牛奶咖啡, 好正呀!! 

Rose Latte $45
依個咖啡係 caffè HABITŪ 最出名的.
聞名不如見面, 真係好香玫瑰味.
同埋拉花圖案好靚呀.
以前未試過飲花味的咖啡, 一飲發現真係好濃玫瑰味.
好唔好飲就見仁見智喇.
我就覺得味道一般喇, 可能因為第一次試啦.
飲咖啡的時候記住食埋杯旁塊 Brownies 呀, 味道同咖啡幾 match.

Habitu Salad $58我地怕淨飲咖啡同食甜品會唔飽, 所以叫多個沙津食.
因為落咗醋, 所以酸酸地, 幾開胃.
裡面除咗有菜, 仲有牛油果、蘑菇、橄欖、羊乳酪 (feta)、松子 (pine nuts)...
我最鍾意食羊乳酪 (feta)!
成個沙津都好好食.

我地今餐主角黎喇~!!

Signature Dessert Platter $148 (for 2 - 4 people)
不得了...
Wow!! 好靚呀!!
依度有9種唔同類的甜品.
個盤仲可以轉 tim , 想食邊種甜品, 用手轉下個盤都得啦.

1. Strawberry in Chocolate Sauce
係依個甜品拼盤中最普通的.
但d士多啤梨唔係好酸, 岩晒唔係咁鍾意食酸嘢的我.

2. Raspberry Egg White Candy
依個配搭味道唔錯.
Raspberry 好酸, 不過White Candy 甜甜地, 中和返.
Raspberry 軟軟的, White Candy 硬硬的, 口感好特別.

3. Chocolate Ice-cream
食之前仲諗緊係唔係 Chocolate Mousse, 原來係雪糕.
好濃朱古力味, 而且好滑.
食完好想再食.

4. Strawberry Milk Pudding
好滑, 不過奶味唔係好濃.

5. Cheesecakes
味道都係有點普通.
我覺得同出面的 cheesecakes 味道差唔多.

6. Brownies
同咖啡旁的 cake 一樣的.
幾好食, 唔係好甜.

7. Tiramisu
依個係放係甜品拼盤最中間的.
味道唔錯.
不過食幾啖就覺得有d飽啦.

8. Cookies
味普通啦.


9. Orange Cream Tart
個 Tart 好好食呀!
係成個甜品拼盤中我的最愛.
我最鍾意的除咗個 Tart , 仲有上面塊橙, 好靚呀.

我地兩人食咗差唔多4個人的份量, 真係食到好飽.
不過食下又吹下水咁, 都幾開心呀.
依個地方都幾岩一兩個朋友Tea Time係度食下嘢, 傾下計咁, 因為唔係好多人, 完全有晒私人空間.
我個friend話, 希望下次返香港可以再同我過黎食啦.
我都係咁話.


caffè HABITŪ
地址: 尖沙咀彌敦道132號美麗華商場B1017號舖

營業時間: 星期一至四: 11:30-21:30; 
                  星期五: 11:30-22:00; 
                  星期六: 11:00-22:00; 
                  星期日及公眾假期: 11:00-21:30
 

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...