[香港周圍食] 閨蜜時光・Afternoon Tea @ Cova Ristorante & Caffe

星期六、日想與閨蜜靜靜地食Afternoon Tea可以去哪裡?
我覺得Cova Ristorante & Caffe是一個不錯的選擇.
因為餐廳人很少, 好安靜, 燈光暗暗的, 很有氣氛.

Cova的Afternoon Tea都有分幾種:
Tantalizing Cake Set, Afternoon Tea Buffet, Premium High Tea Set, Scone Tea Set.



我比較喜歡Afternoon Tea Buffet HK$298.
因為可以一次過食到甜點和鹹點, 而且有超級多選擇.


很多人都說Cova的蛋糕很好食, 但我覺得鹹點也很出色, 味道很不錯.
Canapés 和 Pizza




Smoked Salmon & Caviar


這個是我比較喜歡的一款鹹點.


Pizza有燈照著, 所以食的時後還是暖暖的.






多款Mini三文治


Mini牛角包三文治
牛角包很鬆軟, 配西班牙火腿, 味道很夾, 很好味.


Foie Gras






Prawn Toasts


Melón Con Jamón



我很喜歡食西班牙火腿配哈密瓜 (Melón Con Jamón), 所以要encore.


甜品和蛋糕




Mini fruit Tart


Mango Mousse
酒味很重.


朱古力蛋糕


Dome Di Fragola


三文治都有多款選擇: 三文魚、波菜、碎蛋.


Afternoon Tea Buffet 包兩杯飲品.
其中一杯我選擇了菠蘿汁.
菠蘿汁味道普通.
另一杯我選擇了Hot Chocolate.
朱古力味超級濃, 口感好像喝朱古力漿.
喜歡喝朱古力的你一定會喜歡.


總括來說, 食物方面, 我覺得鹹點味道比甜品優勝.
飲品方面, Hot Chocolate值得一試.
價錢方面, 每人約HK$330 (HK$298 + 10% service charge), 與酒店 Tea Buffet 差不多.
這裡比酒店Tea Buffet優勝是Cova環境不錯, 寧靜, 座位舒服, 比較適合閨蜜聚會.


Cova Ristorante & Caffe
地址: 尖沙咀廣東道17號海港城港威商場地下G315號舖

營業時間: 星期一至日: 11:45-22:30

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...