[香港周圍食] 女生的浪漫 @ PAN de PAIN Pancakes & Sweets

男人的浪漫, 是豆腐火腩飯.
那麼, 女生的浪漫又會是什麼呢?

我覺得女生的浪漫非甜品莫屬.
除了好味, 也可影相"呃like".

PAN de PAIN Pancakes & Sweets, 相信大部分在尖沙咀出沒的女生都會聽過這店名.
它在香港已經開業了一段時間, 但我每次經過K11仍見到很好人排隊.
究竟這店有什麼魔力呢?

今次我決定約朋友仔來試一試.
我大約8:30p.m.到K11, 在店外等了30分鐘, 終於有位了.



我們共點了兩款pancakes和Hot Premium Tea.


Strawberry Pancake HK$88
是這店的Signature pancakes之一.


賣相超靚, 口感軟軟的.
味道剛好不會太甜, 而且士多啤梨不酸.
Cream雖然多, 但沒有很膩的感覺.


這是我點的Apple Mint Tea HK$42.
茶壺形狀圓圓的, 很有趣.
份量都算多, 可以倒出4至5杯茶左右.


味道很fresh, 一點也不甜.
可能與薄荷有關, 味道有點像牙膏味, 我不太喜歡.
或者平時喜歡飲薄荷茶的你會喜歡的.


朋友點了Fruit Tea - Mango & Friends HK$45.
她說味道沒有什麼特別.

這個是PAN de PAIN最受歡迎的pancake.
Soufflé Pancake HK$68
這個pancake的準備時間要30分鐘.
不過等得耐都是值得的, 因為真係好好味呀!


我覺得Strawberry Pancake完全被比下去.


Soufflé Pancake與我們平時食一片片的pancake的口感完全不同.
Soufflé Pancake的口感是超級軟滑, 暖暖的, 而且有蛋香味.
配合楓糖漿食, 味道超好.


總括來說, 食物賣相相當不錯, 味道也很好, 特別是Soufflé Pancake, 但飲品味道普通.
價錢方面, 每人約HK$134, 以食甜品來說, 我覺得比較貴.
不過我也會再來食的, 但應該會選擇平日的下午來, 因為晚上人太多了.


PAN de PAIN Pancakes & Sweets
地址: 尖沙咀河內道18號K11購物藝術館B1樓B111B號舖

營業時間: 星期一至五: 11:30-22:00, 星期六至日: 11:00-22:00

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...