[香港周圍食] 非常惹味嘅雞煲 @ 尚上下夏 - 養生雞煲火鍋

上年行完街嚟咗依間店食雞煲.
一年之後, 仲係好掛住佢嘅味道, 所以放工約咗朋友仔一齊去食. 
佢有張tick tick紙俾你揀食咩但係你都未必會慢慢揀.
因為店員好快就會問你係咪食雞煲佢會叫廚房炒定雞先. (放心nice mode咁問嘅.)

值得一提嘅係如果叫豬皮建議講明同D雞一齊炒因為D豬皮會入味好多好食好多.


雞煲單鍋 - 半隻雞 (HK$159)


講返個雞煲先.

我哋3個人叫咗半隻雞份量就啱啱好喇.

佢有得揀大///唔辣.

我哋叫唔辣都覺得D雞肉好惹味, D洋蔥都好好食.

成個雞煲都勁香.

食完D雞就可以加湯打邊爐.

佢都有幾款湯底揀.

可能個湯底比較清我就唔係好食到個湯底係咩味喇淨係食到雞煲味.


火鍋 - 清香皮蛋芫茜湯 (+HK$74)



有幾樣食材係值得推介嘅:

1. 自家製即炸響鈴 (: HK$59)

佢真係即炸㗎.

上枱嘅時候仲係熱辣辣嘅.

我覺得就咁食都得口感超酥化食落亦唔會有油淋淋嘅感覺.



2. 鬼馬墨魚 (: HK$35)

即係油炸鬼上面有墨魚滑加蟹籽.

擺落湯底一分鐘就食得.

口感係好豐富.

墨魚滑好彈牙蟹籽咬落一粒粒咁油炸鬼仲係有少少脆口而且吸晒湯底嘅味道.


3. 手切頂級安格斯 (: HK$239)

唔會太肥又有牛香.



飲品方面我哋叫咗降壓解脂洛神花茶 (HK$58).

佢真係好大支而且好冰凍.

我覺得依度嘅洛神花茶都幾好飲佢比起其他餐廳嘅洛神花茶冇咁酸亦都好解渴&好解油膩.

係值得推介嘅.


整體來講依度嘅雞煲火鍋真係好好食.

好多雞肉而且火鍋材料都好正.

連飲品味道都唔錯.

店員反應快服務亦都好好.

所以係值得再嚟嘅!

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...