[香港周圍食] 埃及風情 @ Habibi Café

昨晚在中環與朋友找餐廳食晚飯, 最後發現了這間埃及菜餐廳.


其實這裡的環境很舒服的, 適合2-3個朋友食飯聊天.
店內的decoration都幾特別, 好有中東感覺, 幾值得欣賞的.


我是第一次食埃及菜, 點菜完全沒有idea.

最後和朋友隨便點了 Coshary Vegetarian (招牌埃及式素通粉) 和 Turkish Pizza With Lamb (土耳其羊肉薄餅) 試一試.

Coshary Vegetarian (招牌埃及式素通粉)

沒有想過埃及式通粉是這樣的, 除了通粉, 還有豆、意粉、麵、飯...混合在一起.
香料味不是太重, 但我不是很喜歡這個味道, 可能是不習慣這個香料味道吧.


Turkish Pizza With Lamb (土耳其羊肉薄餅)

我喜歡這個羊肉Pizza, 它一點都不羶, 皮又不會太硬和厚, 很好食.

總括來說, 這餐廳食物味道和環境都OK, 來到這裡就好像到了埃及一樣.
這裡最特別的是可以吸水煙, 但我不敢試. 哈哈.
還有食物價錢都不算貴, 想試一下埃及菜的話, 來這餐廳都是一個好選擇.
 
 
Habibi Café
地址: 中環威靈頓街112-114號

營業時間: 星期一至日: 11:00-23:00

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...