[香港周圍食] 考驗耐性的拉麵 @ 橫綱

今日出去食飯係為咗慶祝細佬的生日.
細佬話想食拉麵, 咁我又係Openrice search下啦.
發現橫綱勁多人like, 所以就決定去試下.



 
6:30p.m已經咁多人...

 
原來做會員之後, 可以用等候時間儲積分的.

 
等咗一個鐘, 終於入到去坐喇.
座位唔係好多, 坐得都幾逼.

枱上有唔同的調味料俾你揀.
芝麻、醋、黑胡椒、七味粉...

 
又係時候睇下食咩喇.

 
味蛋
以前未食過依一類的蛋, 仲以為會好鹹的, 或者好似茶葉味蛋的味.
原來係冇咩味ga, 蛋軟軟的, 蛋中間係糖心的.

 
九州拉麵
係豬骨湯底ga~
我試咗少少湯.
湯d係幾好味嘅, 不過我覺得唔夠濃.

 
橫綱拉麵
依個係我叫ga.
係醬油湯底.
我係第一次食醬油湯底的拉麵.
拉麵質地比較硬, 唔會一夾就斷, 而且有彈牙的感覺.
叉燒切得好薄, 入口即溶, 好好食.
不過醬油湯底我覺得味道普通咗d, 建議落一d芝麻碎會好食d.

 
食完, 飲晒d湯, 你會睇到碗底有"多謝"兩個字的.

 
整體黎講, 拉麵味道都唔錯, 價錢都合理的.
不過約朋友傾計食飯, 依度就唔係好岩喇, 因為餐廳唔係好大.
同埋真係要好有耐性先得, 因為可能要等成個鐘先有位ga.
 
 
橫綱 Yokozuna
地址: 油麻地彌敦道466-472號恩佳大廈地下

營業時間: 星期一至日: 12:00-23:00
 

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...