[香港周圍食] 與朋友一起厚多士 @ Dazzling Cafe

這幾年有很多台灣當紅的cafe都來香港開分店, 之前有咖啡弄、茶木,現在有 Dazzling Cafe.


Dazzling Cafe現在還在試業中.


我跟朋友之前還在考慮要不要到這cafe試一下, 因為怕要等很久.
根據以往的經驗, 新開的cafe, 一定有很多人來試.
而且這裡的鬆餅、吐司那麼有名, 就會有更多人慕名而來了.
但來到後發現其實沒有我們想像的那麼多人.


我們6點多來到, 前面都只有10多個人在排隊, 我們等了大約45分鐘左右就可以進去了.


趁著排隊的時間, 可以看一下Menu.


整間店都好full.


店內的枱都比較細, 我們5個人坐在店外的小圓枱, 感覺有點逼.


開始點餐了.


冰釀蜂蜜蘋果茶 HK$38


樂活蜜桃柚香冰茶 HK$38
味道不錯, 但果肉食起來不像蜜桃, 質感比較像菠蘿.


Dazzling 冰紅茶 HK$35
顏色很漂亮.


秋煥葡萄果香茶 HK$42



玫瑰蜜香奶茶 HK$48


香料雞腿凱薩沙拉 HK$65
雞腿不乾, 有肉汁, 整個沙拉都好好食.


豬排BBQ三明治 HK$79
麵包有烘底, 脆脆的, 加上鬆脆的豬排, 非常好食.


肯瓊牛肉三明治 HK$70
牛肉味道剛好, 不會很鹹.
不過我喜歡食豬排BBQ三明治多一點.


就愛草莓蜜糖吐司 HK$98
這個吐司是這頓晚餐的重點.


賣相不錯, 但Size比茶木的蜜糖磚塊小.


如果不會怎樣分開吐司, 可以找店員幫忙.
我欣賞店員的服務態度, 他們解釋得很仔細.
我覺得這個吐司比茶木的好食, 每塊麵包都沾滿了蜜糖, 但又不會太甜, 值得一試.


總括來說, 食物和飲品的價錢不算便宜, 但食物味道和賣相不錯.
這一次可惜的是食不到跟吐司一樣出名的鬆餅.
我下一次一定會早點來這Cafe, 一定要食到鬆餅和試一下另一款的吐司.

Dazzling Cafe
地址: 尖沙咀彌敦道100號The ONE 3樓22號舖

營業時間: 星期一至日: 12:00-21:00


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...