[香港周圍食] 新式韓國菜初體驗 @ School Food

在沙田做完義工, 剛好可以來新城市廣場試一試近期hit爆的School Food.

不過呢, 在新城市廣場食飯並非易事.
我跟朋友大約5:30p.m.到了餐廳, 已經發現有很多人在外面等.
我們一邊行街一邊等, 等了2小時, 終於可以進去.


其實第一次來這餐廳食飯, 點餐都是沒概念的, 只知道炸雞和啤酒是必點的.
(受了"星星"的影響, 哈哈.)
我覺得上餐的速度都算快的, 大約15分鐘就上餐了.


熱情香芒艾菲 HK$98


我們5個人飲, 剛好每人一杯.
味道和質感有點像楊枝甘露, 但冰太多, 芒果味很淡.


脆雞伴大蔥沙律 HK$60
炸雞熱騰騰的, 好脆, 和大蔥一起食, 味道會更好.
就是因為好食, 所以我們再點了一份.
可惜第2份炸雞令我們失望了, 因為炸漿太多, 整件炸雞都是厚厚的粉, 只有很少雞肉, 口感跟第1份差很多.


韓國啤酒
有炸雞, 怎會少了啤酒呢?
我不飲酒的, 所以這個沒試.
但朋友說這個啤酒味道沒什麼特別.


校園花卷 HK$64
餡料太少了, 根本食不到是牛肉和蘿蔔.
但味道還可以, 如果餡料多一點就好了.


卡邦尼年糕 HK$68
卡邦尼意粉就食得多, 卡邦尼年糕都是第一次食.
年糕的樣子遠看還以為是長通粉呢.
汁很濃芝士味, 喜歡芝士的朋友應該會愛上它.
年糕煙煙韌韌的, 質感剛剛好.


太陽泡菜炒飯 HK$84
不要看它紅紅的, 其實食起來不是很辣.
跟韓式醬燒牛仔骨飯相比我比較喜歡這個.


韓式拉麵 HK$15
我覺得這個麵很普通, 跟辛辣麵差不多味道.
下一次不會再點了.


韓式醬燒牛仔骨飯及炸薯角 HK$118
朋友們表示這個飯很普通.
整個飯沒有汁的, 沒有味道的.
所有配料都是分開的, 賣相並不吸引.
炸薯角味道還可以, 不會很油.


紳士先生 HK$62
我跟朋友都被這個名子吸引了.
壽司外包著蛋皮, 餡料是泡菜和餐肉.
不要看它餡料普通, 味道還是不錯的.
紳士和餐肉究竟有什麼關係呢?
我食完了還是不知道.哈哈.


香煎牛肉餡餅 HK$62
我是極度推介這個餡餅.
我發現有很多食客都點了這個, 我遠看還以為是點品呢, 因為它上面有一個酸忌廉球, 好像雪糕球.
雖然餡料不多, 但餅的末端脆脆的, 配上甜甜的燒汁, 味道有點樣燒餅, 真的好好食.


總括來說, 餐廳食物款式多, 但味道普通, 並沒有想像中好食.
食物份量算是中等, 我們6個人都食得飽.
食物價錢不算便宜, 平均每人HK$140.
我認為最大的問題是等位的時間太長, 像這一次要等2個小時, 真的有點不值得.
而且這裡限時75分鐘用餐, 如果想跟朋友相聚聊天, 這裡可能不是一個好選擇.


School Food
地址: 沙田沙田正街18號新城市廣場一期1樓107號舖

營業時間: 星期一至日: 11:30-23:00


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...