[香港周圍行] 呼吸新鮮空氣之野餐 @ 佐敦谷公園

秋天終於都來了.
四季中, 我最愛秋天, 因為天氣不熱也不算冷, 而且不會經常下雨, 是出外活動的好時候.
這樣好的天氣, 去野餐是最好不過了.

這次要介紹的野餐地點是佐敦谷公園.
不要以為名字叫佐敦谷, 它就是在佐敦, 其實這公園是位於觀塘的.


環境不錯, 有一望無際的大草地, 而且人不算太多.
你想野餐又得, 影畢業相又得, 甚至一個人寧静地在樹蔭下看書都得.


去野餐, 究竟有什麼東西要準備呢?

1. 野餐布
用來鋪在草地上.
有時草地會有少少濕, 所以帶有膠質或防水的布會比較好.

2. 食物和飲品
我比較喜歡食homemade 食物.
不過有時候野餐地點離家太遠, 怕食物會變壞, 還是在supermarket買現成食物會比較方便.
我和朋友這一次野餐食物都是在APM的c!ty'super買的.




3. 輕鬆愉快的心情
這個是最重要的, 要好好享受寧靜的一天.

食完東西, 覺得悶的話, 可以像我這樣帶一些卡紙畫畫.
(Photograph by Esther Ng)


又或者像我朋友一樣, 帶相機幫朋友們拍"寫真".


總括來說, 佐敦谷公園環境真的不錯.
除了大草地, 還有兒童遊樂場和遙控模型賽車場, 一家人享受家庭樂也很合適.
交通方面都算方便, 可以乘坐以下巴士在 順利消防局 下車:
23/ 23M/ 26/ 26M/ 27/ 29M/ 42/ 91/ 91M/ 92/ 95
坐的士也可以, 大約HK$40一程.
 

佐敦谷公園
地址: 新清水灣道71號
 
開放時間: 星期一至日: 05:00-23:00
 

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...