[香港周圍食] 我和將軍有個約會 @ 將軍拉麵

最近去的都是Cafe和西餐廳, 是時候轉一下口味.
我這一次去了食拉麵.

將軍拉麵門頂是一個將軍的標誌, 很有霸氣.


拉麵店環境不是很大, 但很整齊簡潔, 枱櫈是以木質為主.
我下午一點多來到, 客人不算多.


開放式廚房.


店裡的小角落放了一些旅遊書.
枱上放了不同的調味料.


我覺得這店的拉麵名稱都很特別, 全都是叫"將軍".
分別是鹽將軍、醬將軍、噌將軍、蒜將軍、金將軍和鳥將軍, 共6款拉麵, 每款都很吸引.
我和朋友最後點了兩款前菜和兩款拉麵.

麻醬凍蕃茄 Chilled Tomato with Sesame Sauce HK$28


賣相有點像雪糕球.


我是第一次食凍蕃茄的, 對它的味道感到好奇.
本來以為它是酸酸的, 沒想到它的味道十分清新.
蕃茄很juicy, 有入口即溶的感覺.
我欣賞這個醬, 很香芝麻味, 麻醬加蕃茄食起來很開胃.
值得推介.


芥末炸雞 Fried Chicken with Wasabi Sauce HK$34


芥末醬上是七味粉.
芥末味適中, 不會很嗆.


炸雞是雞翼.
表面佈滿了七味粉.


不會很油, 皮脆肉嫩.
與芥末醬味道很配.
這個前菜也是值得推介.


蒜將軍 Nin'niku Shogun HK$80
材料很豐富, 有叉燒、木耳、竹筍、半熟蛋、蔥和紫菜.
朋友說湯底的蒜味很濃, 味道不錯.
我聽到身邊大多客人都是點這款拉麵的.


醬將軍 Shoyu Shogun HK$78


材料和蒜將軍一樣, 只是湯底不同.
這個是自家製醬油湯底.
我覺得湯底很濃, 不會很鹹.


拉麵軟硬度適中, 份量剛好.


半熟蛋味道普通.


叉燒切得很薄, 脂肪分佈平均, 不過我覺得食起來有點硬.


木耳很脆, 為拉麵增加了口感.


竹筍也為拉麵增加了味道.
我覺得醬將軍味道不錯.


總括來說, 食物的味道, 不論是前菜或拉麵, 都給予我驚喜.
特別是麻醬凍蕃茄, 味道真的不錯.
價錢方面都算合理, 每人HK$120.
這頓午餐令我對其他將軍拉麵產生了興趣, 我下次會再來食的.


將軍拉麵 Shogun Ramen
地址: 旺角砵蘭街99號地下

營業時間: 星期一至日: 12:00-23:30


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...