[香港周圍食] U Blogx黄金海岸酒店 熱情西班牙式Tapas @ 漪泉吧

聖誕節快到了, 與家人或另一半的聖誕晚餐有著落未呢?
最近我參加了 [U Blog x 黄金海岸酒店 體驗冬日熱情饗宴] 的活動, 可以到漪泉吧試食熱情西班牙式Tapas饗宴. 
試食後, 這裡給我的感覺都不錯, 我覺得都算是聖誕晚餐中一個幾的好選擇.

酒店大堂中間就是漪泉吧, 很容易就找到了.


餐廳環境都不錯, 很寧靜.






酒店Waiter的服務態度真是值得一讚.
他很細心的向我們介紹Menu中的食物.


Tapas晚餐食物選擇有很多, 大致分為3類, 分別是Asian Twist 亞洲「味」、European Taste 歐陸滋味和Classic Spanish 經典西班牙, 共有40款Tapas.


而自選配搭組合分3種不同價錢:
1. HK$198可以選擇2款HK$48的Tapas及2杯Sangria或紅酒;
2. HK$388可以選擇4款HK$48的Tapas及4杯Sangria或紅酒;
3. HK$588可以選擇6款HK$68的Tapas及一瓶Sangria或紅酒.


在這個舒適的環境下飲紅酒, 的確是一件賞心樂事.
不過這次食西班牙菜, 怎能不試Sangria, 這款西班牙水果酒呢?
Sangria有分Red或White.
Red Sangria酒味會較重, 而White Sangria的味道會較甜, 比較適合女士.
我最後選擇了後者, 因為我不喜歡太濃的酒.


Sangria中有紅蘋果和青蘋果, 入口甜甜的.
味道有點像帶有少少酒精的果汁.
像我這樣酒量不太好的朋友都可以選擇這個White Sangria.
不過我覺得蘋果切細一點會比較好, 因為可以飲酒的同時又能食到果粒.


食物選擇那麼多, 最後我選擇了6款Tapas試一試.

European Taste 歐陸滋味
1. Baked Mussels with Spinach and Cheese 焗芝士菠菜青口 HK$68
賣相不錯, 而且有很香的芝士味, 未食已經流口水了.
3隻青口的size都很平均, 而且不會太小.


青口下面的是海鹽.
你可以在青口上加一點點海鹽或檸檬汁調味.


我覺得青口味道適中, 就算不加海鹽或檸檬汁味道都很好.
而青口面佈滿了菠菜和芝士, 芝士味很濃, 但不會膩, 不喜歡食芝士的朋友應該都會喜歡.
這個Tapas我要給10個like, 因為實在太好味了, 我很想再encore.


Classic Spanish 經典西班牙
2. Chorizo and Tomatoes on Toast 西班牙鮮茄茸肉腸多士 HK$68
賣相很精緻, 好像一隻小船.


最上面是兩粒小橄欖, 中間是一片薄切肉腸, 最底是一塊法式麵包.
法式麵包很脆, 麵包和肉腸中間塗了一層茄醬, 令味道大大加分.
味道和口感都十分豐富.


3. Serrano Ham and Chicken Croquettes 炸風乾火雞粒薯茸丸 HK$68
誰說薯茸丸一定是圓圓的?
這個外型有點像海鮮卷的長條型炸物就是薯茸丸.
旁邊橙紅色的醬是茄汁.


薯茸丸裡面有雞肉和薯茸, 口感外脆內軟, 但食起來不會很油和熱氣.
不過味道有點淡, 點少少醬一起食, 可以突出雞肉味道.


4. Fried Spicy Potatoes with Chorizo 辣汁西班牙肉腸炒薯角 HK$68
不要看它的外表只是普通薯仔粒加茄醬, 但它的味道並不單調.


Chorizo - 西班牙辣肉腸.
我覺得味道不算辣, 有點硬.


薯仔軟硬適中, 與辣肉腸一起食, 口感和味道很配.
應該有用蒜蓉炒過, 食起來好香蒜蓉味和有少少辣.
茄汁又不會太酸, 不會蓋過薯仔和蒜香的味道.
是值得點的Tapas.


5. Spanish Meatballs in Cumin-Tomato Sauce 西班牙茴香茄汁燴肉丸 HK$68
賣相像一小鍋蕃茄肉丸湯.


醬汁好濃蕃茄和香草味.


肉丸很Juicy, 配茄汁好開胃, 但肉質略嫌鬆散.


6. Grilled Vegetables with Manchego Cheese 扒什菜配曼徹歌芝士 HK$68
原來什菜是指各式的茄子.
平時見的多數是紫色和綠色的茄子, 黃色的還是第一次見.


茄子不會很乾, 但味道有點淡.
加了芝士一起食, 整體味道都不錯.
不過份量比想像中少, 如果茄子和芝士多一點就更好了.


總括來說, 酒店的位置雖然不是在市中心, 但交通算方便.
在屯門公路轉車站、屯門或兆康西鐵站都有巴士到達黃金海岸沙灘.
行5-10分鐘就到了.
食物味道和賣相都不錯, 如果份量多一點會更好.
餐廳環境和Waiter的服務態度都很好, 在這裡與家人聚餐或二人世界都是一個不錯選擇.


漪泉吧 The Atrium Lobby Lounge
地址: 屯門青山公路1號香港黃金海岸酒店

營業時間: 星期一至四: 14:30-00:00
                星期五及公眾假期前夕: 14:30-01:00
                星期六: 11:30-01:00
                星期日及公眾假期: 11:30-00:00


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...