[周圍去旅行] 三日兩夜自由行 @ 廈門 - 預備篇

想近近地去個旅行, 多數人都會想起日本、韓國和台灣, 有些人或者會想起澳門.
你有沒有想過去內地自由行呢?

今次我和朋友仔選擇了自由行去廈門, 原因是因為旅遊洗費便宜, 而且可以欣賞美景.
如果你是一個喜歡購物的人, 這裡就未必適合你了, 因為來這裡只是順觀光和食好西的.

計劃行程方面, 我們都是上網看不同Blogger的介紹.
我們廈門三日兩夜主要的行程:
第一日: 曾厝垵
第二日: 鼓浪嶼
第三日: 廈門大學
我另一篇Blog會再向大家詳細介紹一下行程.

先說一下出發前要準備的東西吧.
其實與一般自由行沒有分別, 都是先買機票或車票, 之後訂酒店.
我們這次旅行宗旨是"洗錢少, 玩得多", 所以我們不坐飛機, 而是坐高鐵 (動車).

高鐵票可以在那裡買呢?
現在有很多地方都可以買到高鐵票, 例如直接到深圳北站買或者上官網買都得.
我曾經試過上官網買, 但不知為什麼, 不能在網上付款.
最後選擇了在中旅社買, 不過每張票要多付HK$60作手續費.
每人來回車票HK$508.



跟其他買票方法相比, 我覺得在中旅社買票是比較方便, 而且可以即時取票.
上網買的話, 出發當天要預早到高鐵站取票.
不過在中旅社買票要記得帶足夠現金或EPS和回鄉證副本, 因為中旅社只收現金和EPS, 車票要對名和證件號碼.

買票之前可以先上網看高鐵班次.




另外, 我建議預早一個月訂票, 特別出發日是週末或假期, 因為車票很快就賣光了.

訂酒店方面, 我們這次選擇了在內地訂酒店網站訂購, 都是因為會便宜一點而已.


如果去 鼓浪嶼的話, 我建議大家先上網或在微信訂船票.
因為鼓浪嶼有旅客人數限制, 在星期六、日或假期, 旅客人數比較多的時間, 即日未必可以買到票.
而且網上可以預早15天訂票, 比較有保障.


不過我覺得上網或在微信訂船票的手續很複雜, 要有內地身份證先可以開帳號訂票, 所以要靠內地的親戚朋友幫忙.
我是用內地的親戚的帳號在微信訂船票的, 訂票後會有一張收據, 出發當日在碼頭櫃臺換票就可以了.
記住要帶回鄉證, 因為要對名的.

另外, 到內地旅行, 攜帶的物品最緊要輕便, 因為地鐵站或高鐵站都有安全檢查, 如果行李多的話, 行李過機時會比較狼狽.
還有, 要記得帶轉插器, 因為內地的插頭與香港的插頭不同, 而且酒店或客棧未必會提供轉插器, 所以自己攜帶一個會比較好.
而錢方面, 現在很多提款機都能提取人民幣了, 不過最好換定一些零錢, 方便消費.
我認為最重要的是出發前要買定內地電話卡, 不是因為要上網, 而是方便與家人和朋友聯絡, 確保安全.


有用網頁
1. 高鐵網: http://piao.gaotie.cn
2. 藝龍旅行網: http://www.elong.com
3. 廈門輪渡: http://www.xmferry.com


三日兩夜自由行 @ 廈門
預備篇
Day 1: 出發 - 曾厝垵 - 中山街、環島路海灘 - 塔頭
Day 2: 塔頭 - 鼓浪嶼中山路
Day 3: 塔頭、曾厝垵 - 廈門大學 - 廈門站

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...