[香港周圍食] 滋味芝士雞煲 @ 米走雞

講起芝士雞煲, 你會想起那間店呢?
我會想起米走雞.

之前在長沙灣店食過, 今次就跟朋友來到太子分店. 

其實米走雞除了有芝士雞煲, 還有辣雞煲可以選擇.
不過辣雞煲好多地方都有得食, 來到這裡當然要食芝士雞煲啦!

黃金芝士(小) HK$148
這個是2-3人份量的.
煲裡大約有15塊雞左右吧.
我覺得這份量已經足夠4 - 5個女生食了, 因為之後還可以加其他火鍋材料.



芝士湯底好濃, 煲裡的芝士都蠻多的, 整個鍋都好香芝士味, 喜歡食芝士的人食這個一定會覺得很滿足.
而且雞肉很嫩滑, 不會骨多過肉.
 

不過我和朋友們食到一半就覺得飽和膩了. 
在這個時候, 我們加了湯和點了其他火鍋材料.
加湯後的芝士湯底會變稀一點, 感覺沒有那麼膩.
 

我們點了一小份牛頸脊、蟹子鮮蝦滑、金菇和半份娃娃菜.

新鮮牛頸脊(小) HK$208 


份量都算多, 而且切得很薄, 放在火鍋裡很快就熟了.
不過我的朋友就覺得肉味道很淡, 要沾辣椒豉油才好食.
反而我覺得肉味道剛好, 不用加任何調味料, 而且有入口即溶的感覺, 真的非常好食.


蟹子鮮蝦滑 HK$88
滑非常彈牙, 蟹子令蝦滑更加有口感.
 

金菇 HK$28


娃娃菜(半份) HK$18
 

加了湯之後, 湯底仍然有芝士味, 但多了甜味.
特別是食金菇和娃娃菜的時候, 甜味更明顯.


 

總括來說, 雞煲味道不錯, 芝士味很濃, 芝士和雞的味道都非常配合.
價錢方面, 我覺得火鍋材料有點貴, 不過材料都算新鮮.
這店服務是值得一讚的, 店員都很主動和樂意幫助客人.
另外, 太子店位置比長沙灣店優勝, 因為位置比較近地鐵站, 太子站E出口轉右行1分鐘就到了.
如果星期六、日或假日來的話, 建議先訂位, 或者早點來用餐會比較好, 因為7:00p.m.後會比較多人等位.


米走雞
地址: 太子彌敦道761號太子藍馬之城2樓

營業時間: 星期一至日: 18:00-00:00

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...