[香港周圍食] Grand Dinner @ Baby Cafe

baby café 開咗好耐, 好多朋友仔都去過, 但我一直都冇人陪我去食.
今晚終於去食喇~

上到去baby café o個層我就俾門外大大的Angelababy"吸引"住.
大約7:00p.m黎到, 人唔算多, 唔洗等位~

成間餐廳的Decoration都好grad, 好多Angelababy, 簡直好似係Angelababy的展覽會咁.
餐廳都幾暗ga, 不過每張枱都有射燈, 令影出黎的食物特別靚, 而且仲俾到人浪漫的氣氛tim.

睇完Menu, 我同朋友仔決定點幾個Set Dinner share一齊食.

Angela + Baby $128
A: 湯 / 沙律
B: 主菜

小麥餐包
我覺得依個包質感外硬內軟, 暖暖的, 幾好食.
配埋香草牛油一齊食, 味道會更好.
 
 
濃蝦海鮮湯
哈哈, 我仲以為個Menu寫錯字tim.
個湯味道真係好濃, 好滑, 而且湯裡真係蝦ga.
 
美國鐵板牛肩扒配日式照燒汁
我只係食咗薯角, 我覺得d薯角太油了.
 
Angela 三食: 拔絲雞翼‧墨汁米形意大利粉‧火炙鮭魚腩
"拔絲雞翼" 好好食, 個皮好脆同埋甜甜地的, 肉好juicy.
味道好似蜜糖燒雞翼.
"墨汁米形意大利粉" 個米形意粉軟硬度岩岩好, 但冇咩味.
食的時候小心你D牙會變黑色呀~哈哈
"火炙鮭魚腩" 超好食呀, 味道清清地, 我勁like!!
 
Baby 三食: 菠菜汁意粉‧日式黑松露炒蛋‧火炙鮭魚腩
"菠菜汁意粉"好有菠菜的味道, 意粉質地軟硬適中.
"日式黑松露炒蛋"蛋裡面有好多黑松露呀, 蛋好滑, 好食.
 
 
Special Set $178
烤雞凱撤沙律
沙律醬唔多, 有少少芝士碎同埋面包粒.
我覺得依個沙律味道比較普通, 而且烤雞肉好乾.
 
Drink Of The Day: 薄荷蜜桃茶
杯同碟好靚呀, 射燈打落黎, 配埋淺啡色的茶, 感覺好Grand.
茶聞的時候有好香蜜桃味, 但係飲落個味道就好甜, 有小小薄荷味.
 
鮮三文魚蟹肉他他
三文魚唔腥, 配埋魚子, 好好食.
不過個份量就少咗一D, 好快就俾我同朋友K.O咗喇.
 
荷蘭白牛仔扒配法式芥茉籽醬
依個牛仔扒我冇食到, 不過朋友話味道ok.
 
Desserts Of The Day
普通的一個mousse cake, 味道冇咩特別.
 
最後我地仲叫咗個玫瑰棉花芝士餅
棉花糖好濃玫瑰味, 感覺好似食緊玫瑰花咁.
睇表面好似淨係得棉花糖, 但其實係內有乾坤ga.
食完棉花糖就發現原來棉花糖下面係有芝士餅ga.
芝士餅邊有macaron, 芝士餅有玫瑰味, 不過就硬身咗少少.
 
 
整體黎講, baby café 環境唔錯, 而且好適合鍾意影食物的朋友黎, 因為食物的賣相好靚.
講到食物味道, 我就覺得普通咗d, 價錢又比較貴.
不過玫瑰棉花芝士餅係值得食的, 因為出面食唔到, 而且只係得iSquare分店先有ga.
 
 
baby café 
地址: 尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場3樓301號舖

營業時間: 星期一至日: 12:00-23:30


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...