[香港周圍食] 離開馬鞍山找綠洲 @ 豚王

之前新聞都有講過, 馬鞍山是個美食沙漠, 餐廳少但人多.
間間餐廳不論食物質素好與壞, 都會大排長龍.
在馬鞍山出街食飯, 真的要花時間排隊.
不想排隊的話, 就唯有坐巴士或小巴到沙田了.

今次我就和朋友仔到沙田的豚王食晚餐.



店員先放下餐牌和點餐紙.


豚王拉麵共有五款:
豚王、黑王、赤王、翠王和限定王.


今期的限定王是鰹魚王.


除了拉麵的基本配菜, 食客還可以加錢另加配菜.


在點餐紙中先選拉麵款式, 再按自己喜好選擇醬料、配菜和麵.
我因為腸胃最近不好, 所以選擇了豚王, 即是原味.


朋友仔喜歡食辣, 所以選擇了赤王.
而他的湯底選擇都比我的選擇重口味.


豚王 HK$88
賣相雖然與普通拉麵差不多, 但味道相當不錯.
湯底是很濃的豬骨湯, 而且不會覺得很油膩.
另外, 我只選擇了普通分量的秘製醬油和蒜蓉, 所以都不會重口味.
左上角棗紅色的醬是豚王的自家制唐辛醬, 這個是1辛的份量.
唐辛醬與豬骨湯混合後, 湯的顏色並沒有太大分別, 可能醬比較少, 所以不覺有辣味.
野菜方面, 我選擇了椰菜, 椰菜口感與木耳絲一樣爽脆.
叉燒肉中, 我選擇了肩肉, 因為我覺得肩肉比腩肉瘦.
肩肉雖然薄, 但size約有一隻手掌大, 而且每碗有兩片.


我覺得拉麵與溏心蛋是perfect match, 食拉麵一定要食溏心蛋.
豚王的溏心蛋是與拉麵分開上的.

溏心日本蛋 HK$17
不過一隻蛋HK$17其實都挺貴的.


溏心蛋好好味.


赤王 HK$95
赤王的湯底紅紅的, 看起來好像好辣, 但湯底的紅色只是香料的顏色而已, 辣味都是來自唐辛醬.


除了湯底, 還有兩種麵選擇 - 細麵 (幼麵) 或太麵 (扁平麵).
這個是細麵 (幼麵).


這個是太麵 (扁平麵).
我覺得兩者不論是賣相或口感都沒有太大分別.


總括來說, 食物味道不錯, 份量都正常, 男生都會食得飽.
價錢方面與其他日本拉麵店相比, 不算貴.
拉麵口味選擇不多, 但正是日本拉麵店的特色.
其實在沙田等位食晚飯的人雖然都有很多, 但已經比馬鞍山好得多了.


豚王
地址: 沙田正街18號新城市廣場一期1樓167號舖

營業時間: 星期一至日: 11:00-23:00

 

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...