[香港周圍食] 朋友‧一聚 @ 麵屋一平安

今日好開心, 因為朋友仔在德國Exchange完返黎.
一年冇見, 今日終於都見到喇.
我地冇咩變過, 依然鍾意出去食飯, 吹水.
不過朋友仔話唔食西餐, 唔食Pizza, 唔食熱氣嘢...
咁可以食咩?!

諗諗下, 就諗到依間日本餐廳: 麵屋一平安
其實我之前食過, 但係係另一間分店食.
上次食過咖喱拉麵, 幾好食, 所以今次都介紹朋友仔黎試下其他拉麵.

今次食咩好呢?

鐵板豆腐
熱辣辣上枱, 好香呀.
豆腐配埋木魚絲, 我覺得好好食呀.
不過味道鹹咗少少.

 
麵豉拉麵
朋友仔話湯底好濃.
 
叉燒豬骨湯拉麵
拉麵質地唔會好軟或好梗, 岩岩好.
但係我覺得個湯唔係好濃, 不過又唔係淡.
成個拉麵好似普通咗D.
 
整體黎講, 食物味道都ok嘅, 不過依間餐廳的地點就難搵d, 我朋友仔搵咗好耐先搵到.
餐廳的人唔多, 係度同朋友傾計吹水係唔錯的.
 
 
麵屋一平安 Noodle House Ippei-An
地址: 尖沙咀加連威老道92號幸福中心地庫B1號舖
 
營業時間: 星期一至日: 11:30-15:00
                                        18:00-23:00
 

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...