[香港周圍食] 好食牛肉餅 @ 清真牛肉館

今日係下雨天, 同中午開始一直落雨落到夜晚, 仲要有埋紅雨tim!
不過都冇影響到我同朋友仔放工後出去食飯的心情.
今日去的餐廳係朋友仔極力推介的, 佢話依度的牛肉餅好好食.

清真牛肉館
好多明星都黎過ga, 咁應該有品質保證啦. 哈哈.

好喇, 係時候點嘢食喇.
我地有3個人, 所以叫咗個2人餐.

2人餐 $188
咖喱羊配白飯
依個我覺得唔係咁好食, 可能唔岩我口味啦.
有少少辣ga.

 
麻油雞
味道ok, 我嫌佢普通咗d.

 
田園炒素雜錦
依個炒菇、芽菜、白菜, 估唔到佢幾好食喎, 唔係好鹹, 配飯一齊食, 好好食.

 
馳名牛肉餅
依個牛肉餅係依餐飯的重點, 睇個樣好似平平無奇.
 
但一咬落去就發現餅裡面勁多汁, 勁好食.
我覺得食一個真係唔係好夠喉.
(一定要襯熱食呀!)
 
勁多汁!
 
芝味年糕蝦球 $98
依個都好好食, 鍾意食芝士的人一定鍾意, 因為好多芝士.
年糕軟軟的, 煙煙韌韌.
蝦球唔會好脆身, 好食~
 
總括黎講, 食物味道唔差, 特別係牛肉餅, 牛肉餅係最好食的, 一定要食.
不過價錢貴唔貴就見仁見智, 我地3個人食, 大約$100埋單的.
其實九龍城都幾多好嘢食ga, 下次我又要去下其他餐廳尋找美食先.
 
 
清真牛肉館
地址: 九龍城打鼓嶺道33-35號地下

精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...