[香港周圍食] 星期日的悠閒午餐 @ 皇之家大姊小籠包

Yo! 今日又出去食嘢喇!
依間餐廳好耐冇去喇, 因為離我屋企比較遠, 有時出開去尖沙咀或者去佐敦唱K先會去的.

皇之家大姊小籠包
一睇個名就知係食上海嘢啦~

食嘢之前, 飲杯冰凍豆漿先.
不過呢...我覺得冇咩豆味.
 
食上海嘢, 點可以唔叫小籠包呀?
依個小籠包皮薄, 但唔會一夾就穿, 而且好多肉汁, 味道又唔會好鹹.
 
有D人食小籠包時會鍾意配埋黑醋一齊食.
不過我就鍾意食佢的原汁原味, 所以唔點黑醋的.

 
銀絲卷
軟軟的銀絲卷,我食的時候一定要點好多煉奶食ga.
唔點煉奶食都冇問題, 因為銀絲卷都有少少甜味的.

 
菜肉雲吞拉麵
d雲吞同埋湯唔會好鹹, 味道普通啦.
但個拉麵好好食, 雖然睇落個樣好似好淋咁, 但係唔會一夾就斷, 而且食落好彈牙.

 
鍋貼
皮唔會太厚, 煎得岩岩好, 個底好脆.
d肉好Juice, 好食!

 
酒釀丸子
好正, 超好食, 不得不推介.
好大碗,好多粒丸子, 煙煙韌韌咁, 而且好香桂花味tim.
我好鍾意食甜嘢, 依個酒釀丸子我真係超like.
 
總括黎講, 食物味道唔錯, 而且價錢唔算貴.
我同朋友仔食咗咁多嘢, 都係每人大約HK$70埋單ja.
下次我一定要再食酒釀丸子!
唔係! 應該係次次黎食都會必叫酒釀丸子! 哈哈!


皇之家大姊小籠包  Osama Tony
地址: 佐敦吳松街122號

營業時間: 星期一至日: 11:30-23:30


精選文章

[香港周圍食] 《一》@ Common Ground

唔知大家有冇睇過AGA《一》的MV呢? 我有次無意地係電視睇到個MV, 就鐘意咗MV裡面間cafe了. 當然亦都鐘意咗首歌. 或者大家對《一》的印象, 可能係兩年前成日係M記播嘅嗰首洗腦歌: ...尋尋找找為何都找不到... 睇咗幾次個MV, 終於知道間cafe叫C...